Gastenboek

Heeft uw gezin ook zo’n fantastische tijd gehad tijdens een vakantie die (mede) mogelijk werd gemaakt door Stichting Zonnewende? Vertel het ons en laat een bericht achter.

Berichten

SKO De Haven heeft financiering gekregen van Stichting Zonnewende voor een mooie nestschommel waar de kinderen optimaal van kunnen genieten in de tuin!

We zijn er heel erg blij en de kinderen zullen hier heelveel plezier aan beleven, zoals je op de foto kan zien.
Stichting Zonnewende maakt al ruim 50 jaar vakanties voor kinderen met een beperking tot 18 jaar mogelijk. Ouders en medegezinsleden kunnen zo genieten van een fijne tijd samen.

Ontzettend bedankt Stichting Zonnewende.
Namens alle kinderen, ouders en team van SKO de Haven

Bij deze willen wij stichting zonnewende nogmaals hartelijk bedanken voor het weekje vakantie.
We hebben hier enorm van genoten. Kijk maar naar onze vakantiefoto's.

Hierbij wil ik jullie heel erg bedanken voor de geweldige vakantie die jullie voor mij en mijn gezin mogelijk hebben gemaakt!

Wij zijn nu van een heerlijk rustige weekje weg aan het genieten. Of het nu aan deze tijd ligt weet ik niet, maar mijn zoon heeft het speelveld voor zich zelf. Ik kan hem dus ook wat vrijer laten. Hartelijk bedankt dat u ervoor gezorgd heeft dat hij kan genieten van zijn vakantie.

Geachte mevrouw C.A. Visscher,

Als eerste wil ik u heel erg bedanken voor de geweldige vakantie naar Slagharen!!
Wat hebben we genoten en vooral de kids hebben erg genoten. Heel erg top dat er zo iets is.
Vooral ook voor gezinnen met beperkte kinderen en als je niet zo veel inkomsten hebt omdat mijn man alleen werkt en ik dat niet kan in verband met de zorg voor mijn twee verstandelijk beperkte meiden. Nogmaals heel erg bedankt. Ik had alleen één vraag omdat daar verder niet zo veel over bekend is. De vergoeding voor de vakantie kan je dat maar één maal in je leven aanvragen, of om de zoveel jaar, of ieder jaar? Dat zou ik graag willen weten! Hopelijk kan u daar nog antwoord op geven. Bedankt voor de fijne midweek vakantie.

Hoogachtend,

Mevrouw L. Martin

Beste mevrouw Visscher,

Hierbij willen we u heel hartelijk danken voor de fantastische week die wij, dankzij de gift van uw stichting, hebben gehad op de Veluwe. Het heeft ons enorm goed gedaan!

Het was toevallig prachtig weer en we hebben veel gefietst, elke dag heerlijk buiten gegeten en erg genoten van de prachtige omgeving. We kijken erop terug met heel veel dankbaarheid!

Ik heb een foto bijgesloten van mijn zoons, mijn dochter en haar vriendje en natuurlijk onze hond. Hierop is te zien hoe wij elke dag hebben genoten.

Hartelijke groet,

Job, Esra en Mike, David en Diana Bruijns

In de jaren negentig van de vorige eeuw was het voor ons een modaal gezin met opgroeiende kinderen,
waarvan eentje meervoudig gehandicapt een ongekende luxe om met het hele gezin op vakantie te gaan.

Via lotgenoten hoorden wij van de stichting zonnewende, die hierbij financiële steun wilden bieden. Wij hebben daar meermalen gebruik van gemaakt en ik herinner mij nog goed de aangename,
warme steun van mijnheer Schaafsma, bestuurslid van zonnewende. Door zijn ondersteuning hebben wij prachtige vakantie gehouden op ons geliefde Schiermonnikoog.

Wij kampeerden op prachtige natuurcampings en dankzij onze rubberboot kon onze dochter ook zwemmen op het meer. Ook de hartverwarmend reacties van mede kampeerders en de lokale bevolking is mij bijgebleven.

Onze foto albums getuigen van zonnige, blije vakanties. Toen onze dochter ouder werd en steeds meer hulpmiddelen nodig waren ( waaronder een tillift) kwam er helaas een einde aan de gezamenlijke vakanties, maar ze gaat nu met haar woon groep op vakantie en geniet daar ook van.

Maar wij zijn nog steeds ontzettend dankbaar dat de Stichting Zonnewende ons destijds deze vakanties heeft mogelijk gemaakt.

Mevrouw Hofstra te Hengelo.